lördag 21 november 2009

Ska vi verkligen flytta?

Vissa dagar funderar jag verkligen över varför vi ska flytta. Som idag när solen lyste och det gick att ta i tystnaden och lugnet eller när jag ser ett rådjur vid sjön när jag står vid köksbänken och hackar lök.
Men då brukar jag vända blicken mot diskbänken, tänka på englasfönstren eller tittar in på toaletten och då kan jag lova att dessa funderingar försvinner väldigt fort!


Är inte grönt porslin det snyggaste som finns??? Och ja, det går att stå mellan skötbordet och handfatet, men det gäller att inte äta får många bullar för då är det kört.

Brorsan har något att bita i när han ska renovera detta huset, men det kommer säker att bli väldigt bra när det är klart.

4 kommentarer:

  1. ännu en bra anledning till att flytta måste ju vara alla bra grannar ni får :)
    och rådjur finns det här också, det kanske är mest tystnaden ni inte kan få här med flygplats åt ena hållet, helikopterplatta på andra och lite vägljud.

    SvaraRadera
  2. Självklart alla bra grannar och lekkompisar till barnen och nära till jobbet och ... tusen andra bra saker också.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Instämmer i diskussionen och vad det gäller grönt badrumsporslin finns det säkert att välja till även till nya huset eller ;)))))

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  4. Jättefint hus Ni bygger, men påminner det inte lite om Bråtekollserudshuset, fast i modern tappning. Jag är glad att Ni har bott där så länge och att Rikard skall ta över, för då kan jag ju komma hem när jag vill.
    Lycka till med hus och inredning. Kram Helvi i Borås

    SvaraRadera